Používáním webů společnosti Look Forward s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam používají soubory cookie.


Intensivbetten-Belegung - So falsch lag der ARD-"Faktenfuchs"

Der Bayerische Rundfunk nannte Vorwürfe, Kliniken hätten mit Intensiv-Station-Daten getrickst, Falschmeldungen von „Corona-Leugnern“.Foto: Christophe Gateau/dpa

10.06.2021 22:41
Der Bayerische Rundfunk nannte Vorwürfe, Kliniken hätten mit Intensiv-Station-Daten getrickst, Falschmeldungen von "Corona-Leugnern".

Popište důvod
Hodnocení příspěvku
Načítání dat ...
Chcete smazat komentář?
Ano
Ne
Chcete odeslat stížnost na tuto zprávu?
Ano
Ne